Навигация
Реклама

Арабіка - Ріца.

Не думала і не гадала, що буду писати звіт, але пройшов час після походу і захотілося хоч на трохи зануритися в ту атмосферу. І ось подлубавшись в пам'яті, написала, то, що вдалося вивудити. З плином часу «улов» виявився невеликий, але зате читання не втомить читачів))

З плином часу «улов» виявився невеликий, але зате читання не втомить читачів))

Все вийшло спонтанно, дуже несподівано на роботі випнулі у відпустку і період випіниванія збігався з походами по Кавказу і Криму. Трохи повагавшись вибрала Абхазію, вирішальним моментом зіграли слова в описі - «дуже складний» ... ..ех знала я що ховається під цим ... ..ну про це пізніше, а поки вирішивши, що вже я то в міру досвідчений турист, не можу собі дозволити якийсь там середньої складності Крим! Ну і назва сподобалася - «Арабіка», я кофеманка зі стажем не могла пройти повз такого кавового назви. А взагалі мої знання про Абхазію обмежувалися назвами відомих курортів, тим, що колись там була війна з Грузією, що клімат там субтропічний і багато пальм ... ..

День перший. Подорож моє почалося з запізнення до місця зустрічі в Адлері ... ..я забула !!! (Про жах і кошмар!) Спеціально куплений для походу спальник ...... ну позначився 3-річна перерва між походами або «здрастуй маразм»)) Довелося повернутися в Сочі і схопивши найдешевший, стрімголов мчати назад в Адлер, вже в горах помітила, що у нього є розмір і розмір явно не мій, т.к спала я як туго сповитий мумія. Я подумала, може це доля мені знак дає - мовляв «не їдь нікуди, повернися», але відступати було пізно і ось нарешті благополучно зустрівшись з групою ми відправилися на кордон Веселе-Псоу. Абхазія зустріла найчистішим морем, порожнім пляжем і недорогий (в порівнянні з нашими Геленджикская цінами) кафешки зі смачною їжею та пивом.

День другий. На ранок на машині доїхали до початку маршруту і ...... спочатку було все просто, але після обіду почався перший підйом ... .Зараз вже з часом і в порівнянні з подальшою частиною походу, здається, що нічого складного не було, але тоді з ще важким рюкзаком і не втянувшийся в похідний ритм організм, протестував і відмовлявся йти, а іноді навіть стогнав і скаржився. До вечора ми дісталися до вівчарського балагану в горах. Купили смачний свіжий сир, мед і домашнє вино ...) Смачно, красиво, але прохолодно ...
День другий

День третій. Дійшли до плато г.Арабіка по шляху ахая і охаючи то від захоплення, то від втоми і набутих мозолів. Після обіду пішли без нічого на Арабіку вже весело і невимушено. Краса приголомшлива, але половину видимості закрило щільна хмара, спасибі небесам хоч за другу половину). На початку походу я думала, що саме сходження буде ключовим моментом походу, його метою, аж ні, Арабіка пройшла якось непомітно і легко. Увечері стало ще прохолодніше, зігрів рятівний глінтвейн, який віддавав оцтом, але на зігріваючі якості це не вплинуло))

День четвертий

День четвертий. Сьогодні нас чекали вже не стежки лісові і зелені, а карабканье і скелелазіння. Ця частина шляху мені сподобалася, т.к стрибати і дертися по камінню цікавіше, ніж йти по нудною мокрій дорозі. Докарабкалісь до скелі «Око дракона». Красотіщаааааа ... ..не передати ні словами ні фото! Я легковажно наділу шорти і необачно далеко прибрала штани, чому до вечора мої ноги від гострих скель і колючок перетворилися в щось-синьо-зелене в червону подряпину. Всупереч попередженням інструктора Кирила про складність переходу, для мене ця частина виявилася найцікавішою. Хоча «сипуха» виявилася досить сипучої і особливих захоплень не викликала. Уже під дощем дійшли до озера Дзоу. Передбачувана стоянка відмінилася, тому що місця були зайняті іншою групою. Жахливо стомлені пішли далі і ось «чорна траса», дуже різкий і слизький спуск вниз по лісовій стежці. Статут чіплятися і висіти на гілках «а-ля Мауглі», підкорившись долі і згадавши навички катання на гірських лижах (навіть палиці є), їхала вниз на корточках і на інших частинах змученого тіла. Брудні, промоклі і голодні доплентався до чергового балагану, сиділи довго біля багаття, розмовляли ... .про зірках ....)). Загадували бажання, тому що падало їх більш ніж достатньо. Група нарешті з радістю позбавила мене від пляшки вина, яка приємно, але гнітила моє існування ще від Геленджика).

День п'ятий

День п'ятий. Найлегший і приємний! До обіду дійшли до річки Гега, і (о РАДІСТЬ !!!!!) помилися, постиралися. І ось помиті, випрані пішли до гегском водоспаду. Красива дорога, спекотне сонце, чудовий водоспад, милі особи учасників групи, смачна і ситна їжа в пріводопадной кафешці. Ситі, п'яні і ніс в тютюні повертаємося назад до табору , По шляху отримавши в подарунок пляшку чачі від місцевих проїжджаючих, просто так від широкої абхазької душі!)) Випивають частину групи була особливо рада). Вночі до мене в намет залізла миша, відчула запах вівсяних пластівців, прогризла намет і ...... я не закричала тільки тому що боялася налякати групу. Все життя я вважала, що у мене «мишефобія», виявилося, що мені це здавалося) Зрозумівши, що чекати допомоги в 3 ночі нізвідки, я стала сама виганяти миша, миша вийшла і зникла не попрощавшись, заснула я тривожно, прислухаючись до шелесту з ліхтариком в руці, щоб у всеозброєнні зустріти ворога.

День шостий

День шостий. Неможливо, нестерпно, жахливо важкий, страшний, екстремально-адреналіновий ... .Початок підніматися ... .років 15 назад (будучи ще юної божевільної туристкою) я мріяла опинитися в поході в непрохідних джунглях Амазонки, і ось мрія збулася ... .. правда я вже давно перестала про це мріяти ... .. Абхазькі джунглі цілком замінили Амазонські: рубали дорогу палицями, проривалися крізь колючки, йшли по верхівку у вологому траві ... .ползлі в гору, падаючи і спотикаючись ... Висячи в позі морської зірки на схилі, зачепившись за коріння дерев і зсковзуючи вниз по хвої, згадувала спокійне робоче крісло ... .ізрасходовала ліміт лайливих слів ... падала ніби тільки навчилася ходити ... .наворачівалісь сльози від страху, від втоми, від «чорт забирай та коли все це скінчиться !!!!!» Я звичайно розуміла, що це ніякий не « складний », а« дуже складний »похід, але не до такої ж міри !!!! Запропонували назвати його «оооооооочень СКЛАДНИЙ !!!!», щоб заздалегідь відлякати самовпевнених і легковажних громадян))). Йшли вже по темряві, я побоювалася, т.к.зреніе у мене не дуже, але в умовах стресу я стала бачити і чути краще колишнього)) Ніколи не думала, що так буду радіти коров'ячим коржикам (значить люди поруч))). Я просто замертво впала в намет, і тільки відсутність їжі в організмі вигнало мене назовні.

День сьомий. При сонячному світлі, місця виявилися симпатичні. Після сніданку висунулися без нічого на Пшегішху, неквапливо і майже легко дійшли до вершини. Звідти було видно майже кінцевий наш пункт- озеро Мала Ріца. А вдалині виднівся Ельбрус (мій попередній похід) Ну ось і зустрілися ....))). Після обіду почали спуск в Малій Ріце. Знову страшно, знову слизько. знову спуск на п'ятій точці, знову «чорт забирай, та коли це все закінчиться» ....)) В порівнянні з попередніми красотами, озеро вже не вразило.
День сьомий

День восьмий. На ранок встали в 5 ранку і висунулися до озера Велика Ріца. Щоб побачити його без мурашника туристів. І ось воно .... чорт забирай, ну чому все так швидко закінчилося ... ..?!))) І нічого ще не закінчилося !!! Попереду Сухумі! Обідали (точніше обжиралися і обпівалісь) вже в кафешці при пивзаводі;) Виповзли години через 3 і таки пішли на море щоб там з'їсти кавун, але нас несподівано відвідав Аслан з дарами, і ми з задоволенням з'їли ще один кавун і диню. Чому стан нірвани досягло найвищої точки блаженства. Увечері гуляли по набережній, зачарував оркестр виконував класику прямо на набережній. Абхазія, класична музика, пальми, море ... такі моменти залишаються в пам'яті назавжди ...)

День дев'ятий. Зібравши силу волі в кулак, поїхали в Новий Афон. Новоафонский монастир, руїни фортеці Анакопія (вид зверху приголомшливий), і інші афонські пам'ятки нам показував наш другий інструктор Женя, який і тут обманом примудрився заманити нас в абхазькі нетрі, спасибі йому, «добрий» ти людина Євген !!!)) Мій вже розслаблений організм вже наситився адреналіном і всіляко протестував проти всяких екстримів)). Увечері попрощалися, що почався дощ зробив наше прощання недовгим.

Увечері попрощалися, що почався дощ зробив наше прощання недовгим

День десятий

День десятий. Вранці не поспішаючи ми роз'їхалися хто куди, я і Оля перейшли кордон і там розлучилися. На маршрутці за 100р. доїхала від Веселого до Адлера і майже відразу села на електричку до Туапсе в 12-20. А «майже» - бо довелося побігати в паніці по недобудованому-зруйнованому Адлерський вокзалу в пошуках потрібної платформи. На щастя електричка виявилася швидкісний і вже в 14-50 я була в Туапсе, автобус йшов ще нескоро (в 16-40), але ангели послали мені милого таксиста який всього за 400р. «Зі своїх», а я як раз «своя»))), довіз до Геленджика, до слова сказати, з дядечки до Дивноморське, що в 15 хвилинах від Геленджика взяв тисяча, як і з інших, наївно розвішані вуха, відпочиваючих які вийшли набагато раніше теж по 1000. Весело об'їжджаючи довгі пробки по узбіччю в районі Туапсе-Джубга (я думала нас «порвуть» більш дисципліновані водії), домчалися до мого будинку до 18-00. Отже шлях від Адлера я «пролетіла» приблизно за 5 годин і всього за 584 р., Що на 84 р. дорожче, ніж дорога на автобусі, який би якраз таки дисципліновано стояв у всіх пробках і доїхав би годин за 10. Описала все так докладно не тільки тому що останні дні пам'ятаю більше ніж перші)) але і на випадок, якщо хтось вирішить продовжити відпочинок в ... наприклад Геленджику! )) То моя інформація стане в нагоді.

)) То моя інформація стане в нагоді

Ну і порція «спасибі»: спасибі всім хлопцям, спасибі що ви всі такі веселі, турботливі і взагалі класні, дякую інструкторам, що ви такі терплячі, турботливі і класні!)) Дякую, що вперше за всю історію моїх походів я ні разу не ходила за дровами і взагалі не займалася багаттям.

Ленкова Наталя. Геленджик. Серпня 2013р.

Додати коментар

#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.