Навигация
Реклама

Круїзний порт Гонолулу, о.Оаху, Гаваї / Honolulu, Oahu

Не передати словами, наскільки я чекала зустріч з Гаваями! Ура! Ми тут! Не передати словами, наскільки я чекала зустріч з Гаваями Є такі дуже правильні слова, дослівний переклад не пам'ятаю, але сенс такий: "Найкрасивіші місця ти бачиш не очима, а серцем" Це точно можна сказати про Гаваї!

Острови з неймовірною енергетикою, світлі і здається переповнені відчуттям любові. Всі люди тут посміхаються, дуже доброзичливі і щасливі! Навіть сама вітальне слово "Алоха" означає "побажання миру і радості", "привіт", "поки", і .. "люблю". А значить все вітаючись і прощаючись один з одним по 100 раз в день одночасно вимовляють слова "люблю". Мені здається, що тут дуже високий енергетичний рівень. Але для мене, це точно було райське місце. Острови з неймовірною енергетикою, світлі і здається переповнені відчуттям любові

Перший порт, який ми відвідали на Гаваях, був Гонолулу на острові Оаху. Пливли з Сан-Франциско 4 дня. Доброго ранку, Гаваї!

Причал прямо в центрі міста, навколо хмарочоси. На дахах багатьох з них розбиті сади. Мені подобаються такі сади на дахах в ділових центрах ... так ближче до прекрасної природи.

До речі, в порту ми виявилися не одні - трохи по далі стояв лайнер Royal Caribbean . Т.ч. місць висадки в Гонолулу два. Вежа "Алоха-Тауер" біля причалу колись була найвищою будівлею на Гаваях. Годинники на ній важать аж сім тонн, були зроблені в Бостоні.

Поруч з портом є невеликий ринок Boat Days Bazaar з різноманітними сувенірами. Ми сіли на екскурсійний автобус Hop-on, Hop-off , Який їздить по декількох маршрутах по одному квитку. Один з них до кратера Ле-ахи - "Алмазна голова" ( Diamond Head ), Другий до відомого всім по історії Перл Харбора, на який 7 грудня 1941 здійснили напад Японія, після чого США вступили в Другу світову війну. Ще на цьому ж автобусі можна було дістатися до самого знаменитого пляжу Вайкікі .

Їдемо, дивимося ... Ми бували в багатьох мегаполісах. Чесно скажу, Гонолулу - самий тропічний місто, він просто потопає в зелені! Через деякий час опинилися в районі Waikiki, де потрібно було сісти на інший автобус цієї ж компанії, щоб доїхати до Diamond Head.
А ось і пляжик просвічується! Ну, як же там добре! Їдемо, дивимося Так здорово, що є можливість швидше потрапити на пляж, поки чекаємо наступний автобус. Вода тепла!!! Мені зовсім не захотілося негативу на цьому чарівному острові і тому від відвідування Перл-Харбора вирішили відмовитися. Хоча напевно він теж заслуговує на увагу, все-таки історія. Ми ж вирішили заощаджений час провести після екскурсії тут, на цьому чудовому пляжі.

Підійшов наш автобус і ми їдемо далі, милуватися найкрасивішим видом на острів. По дорозі до кратера ми проїхали красивий парк Queen Kapi'olani Park, де багато хто любить відпочивати. Навпаки цього парку знаходиться один з найстаріших акваріумів США, заснований ще в 1904 році. Гід зупинив автобус на ще одному красивому в'ю-поінт, з якого відкривається вид на океан.

Нарешті приїхали до підніжжя кратера погаслого вулкана Diamond Head. Автобус висадив нас біля дороги і далі потрібно було дійти до самого парку, де починається підйом на оглядовий майданчик. Йти довелося хвилин 15 по жарі ... Нарешті приїхали до підніжжя кратера погаслого вулкана Diamond Head Потім по тунелю через стіни кратера, де в затінку дуже приємно після такого пекла. Вхід в парк платний - за машину беруть 5 $ до стоянки, з людини 1 $. Тільки готівкою (CASH ONLY).

Ось де потрібно хороша фізична форма. Шлях розрахований на 2 години по горі до вершини і назад. Ми "злетіли" за півгодини (спеціально засікла час), причому під яскравим тропічним сонцем. Ось де потрібно хороша фізична форма Народ йде різним темпом, хтось швидше, а хтось відпочиваючи-розслабляючись. Навколо тільки й чути: "After that I want only beach!"

Ну ось ми і на самому верху. Ого скільки ми пройшли пішки! В нагороду за такий пройдений шлях відкривається панорама на казковий берег. Цей підйом безперечно варто того, щоб його пройти. Перехоплює подих! Ну ось ми і на самому верху Але тільки, якщо ви в хорошій формі!

Багато хто знає, що Гаваї є батьківщиною серфінгу. Найбільші хвилі на острові Оаху бувають на північному березі в листопаді або грудні. Там на пляжі Банзай Пайплайн, проводять відоме на весь світ змагання з серфінгу «Triple Crown of Surfing», на яке приїжджають найкращі серфінгісти світу. Уявляєте, хвилі в зимовий період досягають 6, і навіть іноді 12 метрів! Вражаюче видовище. Можна подивитися тут . А взагалі найкрутіші хвилі під назвою "Щелепи" висотою 18м (!!!) бувають на острові Мауї.

Після сходження на Diamond Head знову сіли на автобус, щоб повернутися назад. По дорозі проїжджали ще одне цікаве місце на острові - зоопарк. Через дефіцит часу не ходили, а тваринами я сповна пізніше намилувалися в зоопарку Сіднея.

Після обіду на кораблі вирішили повернутися на чарівний пляж Вайкікі. Взагалі-то пляжів на Оаху аж 139 і всі вони розкішні. Ми поїхали на Вайкікі, тому що там навколо ще багато різних магазинчиків, маленькх і великих торгових центрів, де хотілося теж пройтися-прогулятися. Та до того ж і не потрібно нічого додатково платити за проїзд, тому що туди ходить все той же автобус, на який у нас уже були квитки на весь день.

Ось такий приємний пляжик нас порадував. Навколо безліч готелів з відпочиваючими з усіх країн. Дуже багато японців. Сонечко ласкаве, вода тепла-тепла, штучні хвилерізи "заспокоюють" їх і можна купатися навіть дітям. А на горизонті десятки серферів, за якими дуже цікаво спостерігати. Заворожує.

Нам з Мариком все дуже сподобалося! Ми там були практично до самого заходу сонця, зовсім не хотілося нікуди йти. А життя на Вайкікі можна знімати нескінченно! Нам з Мариком все дуже сподобалося

Після пляжу прогулялися по найближчих магазинчиках. З торгового центру відкривається вид на один з найкрасивіших готелів Royal Hawaiian 5 * , Що відкрився аж 1 лютого 1927 року.

А тим часом стемніло і навколо стали запалювати газові факели. Дуже по-гавайски А тим часом стемніло і навколо стали запалювати газові факели

Ну, ось і настав час повертатися додому на наш пароплав. Відмінно провели час! А цей жест рукою, відомий знак «shaka, brah!», Означає «розслабся» і говорить про те, що Гаваї - не те місце, де потрібно турбуватися і напружуватися, повідомляє, що все відмінно! Як я вже написала, «алоха» позначає тут любов, вітання, прощання, прихильність, побажання, ніжність, а жест «Шака» все це теж висловлює. За нам видно, що на Гавайях все просто відмінно! Ну, ось і настав час повертатися додому на наш пароплав

По поверненню на лайнері нас чекав ще один сюрприз - шоу зі справжніми гавайськими танцями хула, передають історії про життя місцевих племен. Ось тут я відчула такий величезний заряд любові і позитивної енергії, що неможливо це передати словами, це напевно можна тільки відчути. Причому нам по телевізору показують танці хула скоріше з таким собі еротичним підтекстом, а тут танець передавав любов справжню, чи не пристрасть, а саме любов. Не можу знайти слів, щоб пояснити. Жінка рухалась дуже плавно, дітки старалися від щирого серця. Настільки все це було зворушливо, до сліз з очей. По поверненню на лайнері нас чекав ще один сюрприз - шоу зі справжніми гавайськими танцями хула, передають історії про життя місцевих племен

#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.