Навигация
Реклама

Азовське море.Пересипь 2012

Час відпочинку: липень 2012

Всім привіт!!! Кому то моя розповідь допоможе в поїздці на море. Отже почну свій відгук про подорож на автомобілі з м Юрюзань (Челябінської обл.) До Азовського моря, станиця Пересип. все почалося з того що мій друг покликав нас з дружиною з'їздити на південь на машині. Ми на на море не були ніразу і підрахувавши заощадження звичайно погодилися.
У друга Олександра автомобіль Honda Civic 2003р. Помінявши масло в коробці, помінявши все фільтра, ми намітили дату поїздки на 8 липня. Попередньо подзвонили в гостьовий будинок "Парус" і забронювали місця. У машину ми поставили антирадар Sho-me 685 (допоміг кілька разів йшли 120-130 км. Ч.), Відеореєстратор, навігатор Explay 990 версія Навітела 5.1.048 (відпрацював на відмінно).
О 5 ранку ми в четвером рушили з Юрюзані, що б швиденько проскочити гори. (Їли ми в кафешках по трасі. Заправлялися тільки на Лукойлі). Дуже швидко дійшли до Уфи, далі Татарстан, далі Оренбурзька обл., Перед Самарської обл. жахливий відрізок дороги в 10км. Самару обьехать в13.20. Погана дорога перед Балаково. Саратов обійшли в 20,00.В машині ми грали в карти, розповідали анекдоти, гризли семечкі.По шляху нас ніхто не зупиняв все було спокійно.
У Камишині (200 км. До Волгограда) ми були в 23.00 і зупинилися на нічліг. Ночували в наметі. Друзі спали в машині. Пройдено 1300 км. Ранок 07.00 рушаємо дальше.Завтрак в кафешці за Камишин.
Волгоградські дороги і сам Волгоград. Окрема тема (краще його проїжджати вночі), дороги погані, в самому місті теж. на залізничному переїзді стояли майже годину. Волгоград обьехать навколо. (Після Рогачика пішли нема на Ростов, дорога відходить трохи вліво, а прямо, а там мимо каналу до Червленого.). Багато втрачають час на паром в Рогачику. Спочатку після Волгограда маршрут був такий Волгоград-Котельникова-Сальськ-Тихорецьк-Тимашевск-Темрюк-Пересипь.После Волгограда машин мало поля і оврагі.Понравілась кафешка в Котельникова в 200м.от дороги (кафе-мотель "Візит"). По обідів все було вкусно.Особенно в Котельникова і вечерю в Тімешевске (кафе Берізка на виїзді).
У Краснодарський край ми в'їхав в 18.00. Дороги отлічние.Вокруг краса, проїжджаючи Темрюк я відчув запах моря. У Пересип ми приїхали в 00.30.
Підсумок пройдено 2435км. Бензин 4600 р. Час в дорозі разом з зупинками 35 годин 30 мін.2000 р. на обіди на двох.
Зустріли нас добре, заселили в будиночки. Всього на території 9 будиночків. У будиночку душ. туалет. кондиціонер. холодильник. телевізор. Дуже затишний. Літня кухня. Ціна на липень 500р. з людини. До моря 300м.10 хв спокійної ходьби. Саме селище тихий і спокійний.
Обідали ми в кафе на ринку (Узбецька кухня). Ціна за обід на двох 500 р. (Під кінець нашого перебування дівчина офіціант напам'ять знала що ми замовимо). Дуже смачно. Вечорами готували на кухні і пили домашнє віно.Віно купували в основному в Голубіцкой на ринку у дівчини в центральному ряду (відмінне вино) .В Пересипі вино брали у Сергія на центральній уліце.На ринку купували фрукти, вони дорожче ніж поруч в станиці Голубицька. Також фрукти купували у приватників.
Їздили на риболовлю на канали. Наловили карасів, ввечері пожарілі.Одін день тільки був дощ і то вранці, до вечора погода розгулялася. З приводу інтернету у мене МТС безлімітний інтернет приймав добре особливо на пляжі. (Розмовляв по скайпу) Розваг в Пересипі немає, якраз для тих хто любить спокійний отдих.Катер тягав банан.таблетку і парашут. У Голубіцкой (9 км) аквапарк і дельфінарій.
Море мутнувате. Пляж дрібний черепашник. На море ходили вранці і ввечері. Ходили в селище За Батьківщину що в 2 км., Купалися в вулкані Тіздар. (400 р. До ч.)
Їздили в Витязево на чорне море. (Годинна прогулянка на теплоході) .Хотелі відвідати Аквапарк "Олімпія" (днем 1000р.с ч.). Але вирішили прокотитися на теплоходе.В Витязево нам обід обійшовся на двох 250р. Їздили на мис Тузла. (В'їзд з машини 250 р.) Дуже сподобалося (бачили дельфінів).
На зворотному шляху відвідали солоне озеро за Таманью. Вообше відпочили здорово. З мінусів я б відзначив 1-каламутне море.2-кондиціонер голосно работал.3-комарі (сказали в серпні їх немає). Плюси 1-прожіваніе.2-захід у море і пляж.3-віно.10 днів пролетів непомітно.
Назад вирішили їхати також вранці о 7.00. По трасі купили кавунів. мед. соняшникова олія. (Ростовська обл.) У Волгограді втратили години 2-3 (їхали через місто). О 12 годині ночі недоехав до Камишина 40 км. зупинилися в мотелі переночувати. В 07.00 рушили далі і вирішили поїхати через через Сизрань (по іншій стороні Волги). Дорога набагато краще ніж через Балаково.
Близько Сизрані заїхали в кафе пообідати. Красиве кафе в дерев'яному стилі. Велике меню, але виявилося меню в одній страві. Борщ і пюре. Порадував прикольний хлопець бармен. Хоча обід виявився дуже смачним. (Пізніше нам сказали що кафе тільки відкрилося). За обідів на трасі, обідали в Сальське, вечеря в Дубівці (за Волгоградом) -неплохо.Второй день Сніданок перед Камишин. (Після сніданку у мене було поганий стан здоров'я) Обід перед Сизранню-супер.Ужін в Башкирії-непогано.
Вийшли на М5 в 14.00 і почалося повільне тяганина. Спасибі арбузовозам. Уфу проїжджали о 23.20. (Красиво) Ось роблять дороги-молодці. Додому ми приїхали вночі 02.20. Втомлені але задоволені.
Підсумок 2360км. Бензин 4200р. Обіди 1800 р. на двох. Час в дорозі з зупинками 36ч.30 хв. Поїздка була супер.

Час відпочинку: липень 2012   Всім привіт http://f.otzyv.ru/photoalbum.php?id=109203:9086

Php?
#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.