Навигация
Реклама

Дешевий відпочинок на азовському морі

Юлія

6 вересня 2015 року, 11:48

Азовське море. Станиця Должанська

Цього літа ми зважилися поїхати на море. Чому зважилися? У чоловіка кілька років тому виявилася алергія на сонце і тепер нам, любителям моря і сонця, такий відпочинок ніби як протипоказаний. Але .. ризикнули, вибрали по бюджету море Азовське, станицю Должанскую, приватний сектор. Їздили на особистому автомобілі. Звіт написала для себе, щоб не забути що й до чого, так що там багато букв, фото, думок і сентиментів. Отже, звіт ...

Читати повністю... Читати повністю Люба

25 січня 2013, 13:37

Відпочинок на Азовському морі Росії в станиці Голубицька в гостьовому будинку Алена Здавалося б, уже в десятий раз приїжджаємо відпочивати в станицю Голубицький Краснодарського краю, а весь час дізнаємося щось нове. Ось і в липні 2011 року поїхали в ту сторону у відпустку в черговий раз. Їхати не близько: від Москви до Голубіцкой майже півтори тисячі кілометрів, за часом годин 20 або близько того. Але ми мандрівники досвідчені, маршрут відомий, тому багато передбачаємо заздалегідь. З їжі головне з собою брати ...

Читати повністю...

Як ми відпочили на Азовському морі - ст. Голубіцкая! Багато фоток.

Ми повернулися! Відпочили, засмаглими, під враженням від наших пригод цікавих (для нас звичайно ж!) І задоволеними, що за 7 років ми нарешті то побачили море) Діти наші не хотіли їхати, для них це перша поїздка на море і ми постаралися з чоловіком, щоб вона їм запам'яталася) Я чомусь відразу ж захотіла поїхати саме на Азовське море, як тільки дізналася, що чоловікові все таки дають відпустку і є кошти поїхати відпочити) Причому могли поїхати і за кордон, гроші дозволяли (думаю навіть витратили б менше, ніж на нашому витратили ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Чому Довжанка? або коротко про наш відпочинок

В цьому році ми довго визначалися, куди поїдемо, аж з березня-місяця. Почали з Лазаревського, переміщалися по всьому російському узбережжі Чорного моря і зупинилися на торішньому варіанті - Азовському морі. Але щоб не повторюватися і не дивитися те, що вже дивилися, вирішили змістити місце дислокації на інше - менш відоме, ніж Єйськ, але за відгуками навіть більш вдале місце, - станицю Должанська. Відволікся трохи, на пару абзацев.Многіе наші знайомі віддають перевагу відпочинку за кордоном, і від можливого відпочинку на російській території кривлять ...

Читати повністю... Читати повністю Надя

16 вересня 2010, 21:25

про наш відпустці на Азовському морі в Кирилівці (Україна). Пансіонат "Діана".

випадково вибрали Кирилівку. порадили тут же, на ББ. шукали море тепле, дрібне. Пісочний пляж. Дорогу коротший. Чоловік довго "сканував" всю інформацію про це місце. в результаті вибрав готель Клеопатра. Йому сподобався комфорт. басейн. але мене відразу збентежила віддаленість від моря (в межах кілометра). В результаті піймавши таксиста на пероні Мелітополя (скоріше він сам нас зловив), кинулися в дорогу. По дорозі він порадив пансіонат Діана. чоловік категорично не хотів туди навіть заїжджати, сказавши, мовляв тебе розводять. Він поімеет від цього, вирішили ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

18 серпня 2016, 14:01

Наш відпочинок в Щолкіно, Крим

Відразу хочу написати, що відпочили ми чудово. Почну по порядку. Задумалася про літній відпочинок я відразу після НГ, Серф інет, читала відгуки. І ось тут на ББ я і дізналася про такий містечку як Щолкіно і база відпочинку Рига. Спасибі Ользі за відгук. Все що мені потрібно у них було: двокімнатні номери, море в 1 хвилині ходьби, небагатолюдний пляж, басейн, 3-х разове харчування. І коштувало це все на нашу сім'ю з раннього бронювання 67 тис рублів, з переглянутих мною інших ...

Читати повністю... Читати повністю Натуська

25 лютого 2014 року, 12:40

... їде дах не поспішаючи ... (((((

Мабуть я дуже заганяє ..... Дуже хочеться потрапити на море. Але визначитися неможливо. Обіцяли бабусям звозити їх на машині на Азовське море. (Можна і в Крим, але з дитиною 3-х років хотілося ближче). Зупинилися на Єйську. Знайома, яка постійно відпочиває за кордоном, вмовила на Туреччину. Бабусі туди летіти відмовляються. Вирішили їхати з чоловіком і дитиною. Начиталася відгуків про готелі. Чи не вкладаємося по бюджету (((від сили 50 000). Куди попало з дитиною теж не хочеться (Якщо вже в Туреччину, то "все включено" ...

Читати повністю... Читати повністю Ірина

2 жовтня 2010, 1:53

Втеча в Єйськ. Август 2010

Як то кажуть, не минуло й року, і ось я дозріла для написання розповіді. Викладаю в співтовариство - може кому стане в нагоді мій досвід подорожі однієї з дитиною і деяка інфа по Єйську. Фотки дитя будуть потім окремо for friends only. Отже, хто призабув або хто не знав, настали димні часи і ми з Алісою вирішили тікати світ за очі. Єдине, на що ще реально було купити квиток - це наше Азовське море, місто Єйськ. Папа наш не міг залишити роботу, так що ...

18 квітня 2014 року, 11:01

Методика Сесіль Лупан

Глава 1. Перший рік жизни протягом першого року життя вашої дитини дуже важливо правильно виробити свою поведінку, про що я писала в розділі "Методика поетапного навчання". Нижче ви знайдете поради, як створити обстановку, стимулюючу розвиток новонародженого. Це аж ніяк не вичерпні рекомендації, а скоріше ряд підказок, що розбурхують уяву батьків. Нічому не треба слідувати буквально, тим більше не потрібно змушувати себе робити більше, ніж хочеться вам самим. Але, звичайно, існують такі дисципліни, як плавання і музика, для занять якими дитини слід готувати ...

Читати повністю... Читати повністю Julia

25 вересня 2012, 00:00

До Криму на машині з 4-місячними близнюками.

Перша пропозиція - все було супер і відпочинок вдався на всі 100%! Це абсолютний відпочинок, про який можна тільки мріяти))) А тепер про поїздку. Москва - Щолкіно - 22 години їзди на машині. На кордоні Гоптівка вночі провели близько 1,5 годин і то тому що один спав, а другого носили на вулиці, поки черга була, прикордонники не оцінили масштаб дітей і вирішили, що можна нас потримати, поки дамо грошей, але нічого не вийшло, ми почекали і поїхали далі без ...

Літо, море і ми.

Ось і я вирішила написати про наш відпочинок. Приїхали ми в Крим, на Азовське море в містечко Щолкіне в кінці травня. Значить відпочиваємо вже два місяці. Все нам тут подобається і море, і фрукти, і прогулянки. Азовське море для маленьких хлопців хороший вибір, дрібне, тепле і чисте. А місто Щолкіно - єдине місто на Азовському узбережжі Криму.

13 серпня 2013, 13:31

Відпустка закінчилася, залишилися спогади :)

Два тижні провели ми з дитиною в Криму, м Щолкіно, мис Казантип. Азовське море порадувало, було теплим, досить чистим, якщо не брати до уваги періодичного напливу водоростей і піску, що піднімається з дна хвилями. В районі Щолкіно досить дрібне. Хвилі там досить часте явище, вітер там постійний, дме то з одного боку мису, то з іншого. Коли дме з боку Щолкіно, можна поїхати на пляж з іншого боку, Татарку. Там дрібно, чисто, для дитини просто відмінно ...

Читати повністю...

Наш чудовий відпочинок, шкода що мало)

Їздили ми на 11 днів на морі. Азовське море, станиця Голубіцкая. Їздимо не перший раз, а 7))) море дуже тепле, пляж дрібний черепашник. Ціни прийнятні. Будиночок 50 метрів до моря з усіма зручностями зняли за 2500 руб. Були і більш дешеві варіанти. Їхали з Москви на машині. Старшій 7 років, молодшій 11 місяців. На подив Софія перенесла дорогу дуже добре. Туди їхали з ночівлею біля Ростова. Назад 20 годин до Москви, до упору, без ночівлі ...

Читати повністю... Читати повністю Олена & Ко

17 серпня 2015 року, 23:14

наш бюджетний відпочинок на чорно / азовському морях, серпень 2015

УВАГА! Пост довгий-довгий, фото багато, особистих переживань та емоцій теж багато ханжам і скигліїв вхід необов'язковий)) одним дачним суботнім днем ​​ми з чоловіком раптово вирішили рвонути на авто на наше море. попередньо місяць я капала на мозок, потім різко замовкла і чоловік запідозрив недобре, а мені просто набридло))) яке море? а пофіг. вдома сидіти нудно, на дачі теж не дуже весело і клопітно, грошей немає на Туреччини-Єгипти. моя задача була-Просолов дітей перед осеннезімній сезоном, прожарити на сонечку і все ...

наше море

У цьому році на море ми не збиралися. Були і є деякі фінансові труднощі. Так що закордон взагалі відпала на це літо, а з приводу відпочинку в Україні, то я б із задоволенням з'їздила до Криму, але ... Загалом, думали, що більше нікуди і нікуди не поїдемо зовсім. Але все-таки поїздка відбулася. В якийсь момент зібралася компанія з чотирьох сімей, з'явилася ідея, що можна махнути на Азовське, купилися квитки на поїзд, спакували валізи і ми рвонули .....

Читати повністю... Читати повністю Ольга

15 серпня 2017, 12:22

Наш відпочинок в станиці Должанська

Всім доброго дня! багато питань задавала про відпочинок в Должанской, тепер напишу невеликий відгук. Їздили ми на 7 днів на машині. Дорога зайняла у нас два дні годин по 8. Рвонути одним днем ​​одним водієм ми не зважилися, їхали не швидко, з перекусами, зупинками. Їздили перший раз, на пробу. Можу сказати, що дуже сподобалося і, напевно, виберемо для себе саме цей варіант поїздки до нашого південь. Це фото коси.

Куди на початку червня?

Потрібна допомога колективного розуму. У дитини є неврологічні проблемки, в ідеалі нам потрібен санаторій (може хто був в санаторії Єйськ ??). Або спокійний відпочинок з мінімумом розваг і спілкування, гарне харчування і денний сон, купання в морі. Відпустка - початок червня.

Відпочинок в Керчі (Крим)

Відпочивали в Керчі, коротенько опишу наш відпочинок, може кому стане в нагоді))) Керч не вважається курортним містом, але там є шикарні місця з дикими пляжами, з дуже не висока цінами на продукти (як мені здалося) і досить доброзичливим населенням)))

Море Азовське і Чорне

Ну ось, сьогодні у нас немає сонця на морі, так що відпочиваємо в номері, є час написати пару постів і подумати про життя трохи. Вивчивши Яндекс погоду і Гісметео, ми вибрали море ближче і тепліше. Це був Єйськ, де стоїть весь час сонячна погода, а температура води під 27 градусів. Приїхали ми туди в неділю. І зараз я поділюся своїми враженнями. В Єйську море, звичайно дуже тепле, як спеціально для дітей. Мені здається, що на узбережжі перші метрів п'ять температура ...

Генічеськ (сел. Щасливцеве), пансіонат "Експрес"

Наш відпочинок в Єйську

Ось ми і з'їздили в Єйськ на Азовське море. Відпочили відмінно. Єйськ - місто вкрай малоцікавий, Азовське море значно поступається Середземному і Адріатичному (на Чорному була так давно, що порівняти не можу). Але з урахуванням усіх нюансів відпочинку з дитиною 10 місяців, після вагітності і «ув'язнення» в маленькому світі мами малюка, нам і в Єйську було добре ...

26 ноября 2012, 10:34

улюблений всім серцем морської містечко

Напевно у кожної людини є улюблені місця відпочинку, з котрим пов'язані спогади і куди хочеться повертатися знову і знову. Для мене це місто Єйськ в Краснодарському краї. До народження дитини я багато подорожувала, об'їздила Крим уздовж і поперек, були і в Краснодарському краї, але чомусь саме це містечко так запав в серце. Маленький, привітний, сонячний Єйськ. Багато хто скаже, ну і що в ньому такого особливого? Є місця і красивіше і сучасніше. Але для мене це містечко багато значить, щасливі ...

Читати повністю...

Відпочинок на азовському морі дешево і з комфортом !!!!

http://more-azov.ucoz.ru Приватний сектор, до моря пішки 10-15 хв, є аквапарк, дельфінарій, каруселі тощо і т.п. грезевое озеро, долина лотосів і т.д. До 15 червня 3-х місцевий номер всього 1050р, 4-х 1400р. . З 15 червня по 25.08 3-х місцевий 1200р., 4-х 1600рв номері є туалет, душ, холодильник, телевізор, кондиціонер. Є кухня, можна готувати самим, хто бажає! Є питання питайте !!!!! Розповім !!! Була там з маленькими дітьми 2 роки поспіль, дуже подобається !!! На сайті є фотоальбоми, подивіться !!!

Чому зважилися?
Попередньо місяць я капала на мозок, потім різко замовкла і чоловік запідозрив недобре, а мені просто набридло))) яке море?
Куди на початку червня?
Може хто був в санаторії Єйськ ?
Багато хто скаже, ну і що в ньому такого особливого?
#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.