Навигация
Реклама

Екскурсія в бухту Халонг (В'єтнам) 31 грудень 2014: ціни, фото, наші враження - ЧопачО

1. Погода в бухті Халонг в січні
  2. Обов'язкова програма: що входить в кожну екскурсію
  3. Ціни на екскурсії в бухту Халонг
  4. 4-5 годинна екскурсія (8:00 до 12:00 або 13:00).
  5. 9 годинна екскурсія (з 8:00 до 17:00).
  6. 2 дні і 1 ніч на кораблі (з 8:00 до 17:00 наступного дня).
  7. Наші враження від екскурсії по бухті Халонг
  8. Отже, які висновки ми зробили

Увечері 30 грудня 2014 на острові Кат Ба ми купили 2 квитки на екскурсію по бухті Халонг. Попередньо ми ознайомилися з цінами і пропозиціями різних вуличних агентств. У цьому пості ми розповімо, скільки ж коштують екскурсії в бухту Халонг, якщо їх брати на острові Кат Ба, а також поділимося враженнями про наш відпочинок.

Тут ми пояснили, чому не стали брати екскурсію в Ханої:

- На автобусі і катері з Ханоя до острова Кат Ба (бухта Халонг)

До речі, фото зроблені на телефон і планшетку, так що вибачайте за якість.

Погода в бухті Халонг в січні

Вважається, що січень - це поганий час для відвідування бухти Халонг: дощі, туман, холодрига. На початку січня 2015 днем ​​було +20, вночі +16. Дощу за 5 днів жодного разу не було. Коли світило сонце, то всі ходили в футболках, тільки сонце сховається, ставало прохолодно, надягали кофти. Пляжний відпочинок взимку практично неможливий, хоча хтось намагався купатися: забігав в воду, швиденько поринав і втік назад на берег :) Якщо вам хочеться спеки і теплого моря - то січень вам не підходить. А якщо завдання подивитися краси бухти Халонг, побути в тиші, а не в натовпі туристів (як влітку) і купити екскурсію за заниженими цінами, то сюди цілком можна їхати взимку.

Обов'язкова програма: що входить в кожну екскурсію

• мінібас від турагентства до пірсу,
  • подорож на кораблі,
  • каякінг,
  • сноркелинг (маски і ласти видають безкоштовно),
  • мінібас від пірса до турагентства.

Все інше (обід, ночівля і т.д.) вже залежить від вартості і тривалості. Вище перераховані тільки Обов'язкова програма.

Ціни на екскурсії в бухту Халонг

Взимку 2015 ціни (якщо купувати на острові Кат Ба), наступні:

• 4-5 годинна екскурсія (8:00 до 12:00 або 13:00).

1. Група до 30 чоловік: $ 15 на одного.
  2. Власний корабель на 1-3 чоловік: $ 45 на одного.

Крім Обов'язковою програми входить легкий обід, відвідування Monkey Island. Якщо замовляєте індивідуальну екскурсію, то можна заменітьMonkey Island на, наприклад, відвідування печери. Мінус в тому, що саму бухту вам не покажуть, кататимуть недалеко від Кат Ба. Ми проходили це місце, види не такі цікаві як в самій бухті Халонг. Цей варіант можна вибрати того, хто боїться, що йому стане недобре від хитавиці того, хто хоче відвідати затоку Халонг так «для галочки».

• 9 годинна екскурсія (з 8:00 до 17:00).

1. Група до 20 чоловік: $ 19 на одного. Якщо брати додатково ще одну печеру, то ще + $ 5 (тобто разом $ 24).
  2. Група до 5 чоловік: $ 26- 29 на одного.
  3. Група до 15 чоловік: $ 30 на одного.
  4. Власний корабель на 1-3 чоловік: $ 80 на одного.

Ми вибрали варіант за $ 19. Крім Обов'язковою програми входить легкий обід, питна вода, відвідування Monkey Island і плавучої рибальського села, 1 печера (насправді це не печера, а звід в скелі, під яким можна проходити, коли займаєшся каякингом). Велика частина відпочиваючих бере 2 печери і платили $ 24. Мені було важкувато ходити, тому ми вибрали варіант без другої, щоб мінімум рухатися і просто сидіти на кораблі.

• 2 дні і 1 ніч на кораблі (з 8:00 до 17:00 наступного дня).

1. Група 5-8 чоловік: $ 50- 70 на одного в залежності від рівня транспорту.
  2. Група 4-6 чоловік: $ 128 на одного.
  3. Власний корабель: $ 260 за двох. $ 35 за кожну додаткову пасажира.

Крім Обов'язковою програми входить обід, вечеря, сніданок і обід на наступний день, ночівля в каюті, відвідування Monkey Island і плавучої рибальського села, 1 печера, рибалка і скелелазіння. Якщо хочете відвідати більше печер, то + $ 5 7 за кожну.

Вище наведені ціни 5 різних агентств острова Кат Ба.

Нижче конкретні пропозиції 2 агентств:

Наші враження від екскурсії по бухті Халонг

Сходило сонце 31 грудня. Після нічного дощу і сну в холоднющей номері, наш настрій було підірвано. Замерзлі і невиспані в 7 ранку ми поспішили на сніданок. Після ситного сніданку, погрівшись на сонечку ми зрозуміли, що буде відмінний день. Нам пощастило - 31 грудня було яскраве сонце, чисте небо і ні натяку на дощ. Зазвичай в цей час року погода огидно - дощі, похмуро, сіро, саме тому туристів в грудні в бухті Халонг небагато.

Ми підійшли до турагенції, де вчора купили екскурсію, і сіли в мінібас. Нас і ще кілька європейців відвезли на пристань. Наш корабель нам дуже сподобався, ще побачивши його здалеку, я загадала, щоб це був наш транспорт, так і виявилося. Решта човнів були більше пошарпані життям :)

Решта човнів були більше пошарпані життям :)

Крім нас на екскурсії було ще 20 європейців. Забавно, що всі чоловіки європейці, крім одного були бородаті. Так модно зараз? Денис зараз зараз теж бородатий, потрапив в тренд :)
Перша година було нудно: ми сиділи на 2 поверсі, дивилися по сторонам і не бачили нічого примітного.

Через деякий час ми зупинилися у Monkey Island і народ пішов дивитися на мавп. Ми не пішли - я не змогла злізти з судна по тонкому хиткому трапу, травма ноги дає про себе знати. Судячи з нудьгуючим особам возвращенцев, ми не пропустили нічого цікавого :)

Після острова ми, нарешті, увійшли в саму бухту Халонг і почалася краса, заради якої ми і приїхали з Нячанга.

Скелі бухти Халонг нагадували скелі провінції Крабі: зарослі зеленню зверху і тесані по краях. У провінції Краби ми жили 3 місяці і встигли відвідати острова Пхі-Пхі.

- Один день на островах Phi Phi

-   Один день на островах Phi Phi

За багато років вода підточила скелі знизу, і зараз багатотонні брили як би балансували на тонких ніжках.

Більшість з нас сиділо на 2 поверсі, незважаючи на сильний холодний вітер. Ну як сильний і холодний - по-ідеї, судячи зі звітів, які ми читали перед від'їздом, в грудні повинно було бути значно холодніше. Всі дивилися по сторонам, намагаючись запам'ятати кожну мить.

Всі дивилися по сторонам, намагаючись запам'ятати кожну мить

У якийсь момент я зрозуміла, що сплю :) Ось таке заспокійливу дію на мене справили види бухти Халонг.

Наш англомовний гід періодично порушувалося на 2 поверх і повідомляв про те, що нас чекає далі. А нас чекав каякінг або як його називав наш гід - какінг :) Каякинг, незважаючи на назви, виявився веселим. Я насилу, але забралася на перше місце, позаду мене сіл Денис, нам вручили весла і підштовхнули у відкрите море.

Було страшно, не хотілося перевернутися, я періодично кричала «Ми всі помремо», але, озирнувшись, зрозуміла, що я одна панікую, інші отримують задоволення. Я теж вирішила отримати задоволення і як з'ясувалося, не дарма. Ми гребли вперед і вперед, розглядаючи камені поблизу, ми проходили під склепінням скель, розганялися до, здавалося, неймовірній швидкості, мало не стикалися з іншими каяками, записували вітальне відео для родичів і раділи тому, що все ще не перекинулися :)

Час пролетів непомітно, треба було повертатися до нашого корабля.

Повернувшись, ми побачили, що гід розшукує тих людей, які заплатили тільки за 1 печеру. Ми були в числі тих людей і нас чекала врахувати обідати нема на кораблі, як все, а на березі. Фото нижче - підготовка до обіду на кораблі. У нас був такий же стіл.

У нас був такий же стіл

І ще чекати цілу годину поки інші подивляться печеру. Звучало не дуже, а на ділі виявилося зовсім інакше. Нам і ще 7 людей накрили стіл на плоту. Пообідавши, ми ніжилися на сонечку, чекаючи інших.

Пообідавши, ми ніжилися на сонечку, чекаючи інших

Як же здорово отримати сонячний день, замість очікуваного похмурого непогожої дня. Хтось спілкувався, хтось засмагав, я ж почала писати цей пост. Так, так ці рядки я пишу з бухти Халонг, сидячи на борту судна, яке несамовито качає на хвилях. Я намагаюся не впасти і ділюся з вами своїми враженнями :)

Я намагаюся не впасти і ділюся з вами своїми враженнями :)

Поруч в'єтнамці з цікавістю розглядають гігантську рибину.

Поруч в'єтнамці з цікавістю розглядають гігантську рибину

Через годину наш корабель за нами повернувся і ми продовжили милуватися бухтою Халонг.

Пара слів про наших попутників - схоже, що в грудні (в самий несезон) в бухту Халонг їдуть тільки найвідчайдушніші мандрівники: слухаючи їх розмови, склалося враження, що кожен з них побував у багатьох і багатьох містах і країнах. А ви знали, що негри теж користуються сонцезахисним кремом? :) Як нам вдалося поспостерігати, користуються і дуже активно.

:) Як нам вдалося поспостерігати, користуються і дуже активно

Через пару годин ми зупинилися, щоб бажаючі могли поплавати і пострибати з другого поверху. Зголосилося людина 5. Їм видали маски для снорклинга і ласти. Я думала, що вони окоченеют від холоду, але немає, через півгодини, коли відпочивальники повернулися, то повідомили, що тільки перші пару хвилин було холодно, а потім все ок. Європеєць взагалі плавав з пляшкою пива: вальяжно лежав на спині, попивав пиво і не поспішаючи плавав навколо корабля. Дуже прикольно видовище :) Ниральщікі заздалегідь подбали про купальниках, рушниках і змінної одязі.

Незабаром на обрії з'явилася маленька рибальське село - 3-5 будинків, не більше. Нас вивантажили і дали походити по ній.

Нас вивантажили і дали походити по ній

Через півгодини на горизонті з'явилася справжня рибальське село. Судно зменшило хід і ми могли спостерігати за життям рибалок і їх сімей. Нас не висаджували в ресторан або магазин, як ми спочатку думали, ніхто не намагався впарити перли або сувеніри. Так здорово :) Ми просто спостерігали.

Після рибальського села ми вирушили додому, в сторону острова Кат Ба. Ще фото бухти Халонг, щоб було ясно, що з себе представляє це диво природи.

О 16:30 ми прийшли в порт, там пересіли на автобус і нас привезли в самому центрі Кат Ба О 16:30 ми прийшли в порт, там пересіли на автобус і нас привезли в самому центрі Кат Ба.

Отже, які висновки ми зробили

1. Треба брати з собою їжу :) Обід був не те, щоб убогий, але ми не наїлися від пуза. А перебування на свіжому повітрі розпалює апетит. Вода була безкоштовно, а ось кола і пиво вже немає.
  2. Не варто боятися екскурсій на 20 осіб. Товкучки не було, ніхто нікому не заважав, місця було достатньо.
  3. Гід нічого не розповідав про бухту Халонг. Ми були цьому раді, тому що хотілося просто посидіти в тиші і подивитися по сторонам. Але той, хто очікує, що його будуть розважати - гірко розчарується.
  4. Судно не хитало в різні боки, нікого не нудило, всі відчували себе чудово.
  5. Нам пощастило, дощу не було, але ми про всяк випадок взяли з собою дощовики.
  6. Monkey Island і Рибальське село будуть цікаві тим, хто жодного разу не бачив мавп і плавучих сіл. Взагалі це нудьга смертна і тому, хто нерідко буває в Азії можна спробувати знайти тур без цих двох складових.
  7. У бухті Халонг є багато класних і некласного печер. Ми цим питанням не переймалися, тому що взагалі не планували їх відвідувати. Тому, хто планує, напевно, варто заздалегідь дізнатися назви стоять печер і брати тур саме туди.
  8. Бухта Халонг - це красиво. Особливо для тих, хто вперше побачить такого роду скелі. Говорячи ж за нас, скажу так - нам сподобалося, але незабутнє враження і шаленого захвату ми не випробували. Просто сподобалося.

Бажаємо вам чудового відпочинку!

Корисне для мандрівників

про Ханой

Про Кат Ба

Так модно зараз?
А ви знали, що негри теж користуються сонцезахисним кремом?
#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.