Навигация
Реклама

Відпочинок і шопінг на острові Хайнань

1. Готелі острова Хайнань
  2. Готелі в бухті Хайтао Бей
  3. Готелі бухти Ялонг Бей
  4. Готелі бухти Дадунхай
  5. Бухта Санья Бей
  6. Шопінг на Хайнані
  7. Що привезти з Хайнань

Що буде, якщо взяти два бажаних компонента - «лакшері» і «фешн» і з'єднати їх в одному місці? Відповідь: ми отримаємо готовий рецепт ідеального відпочинку. І це місце називається Хайнань.

Якщо мене запитати - де найшикарніші і найбільші готелі? - я не роздумуючи відповім: звичайно, на острові Хайнань. І мені можна вірити. Тому що за ті кілька днів, які ми провели в рекламному турі по Хайнаню, ми самі встигли пожити в декількох готелях, а також подивилися десятки інших, в різних бухтах острова.

У цій статті я розповім, які з них нас приємно здивували: у яких готелів найкращі пляжі, сама зелена територія, найбільші і комфортабельні номери.

Також в цій поїздці нам вдалося не тільки попрацювати, а й зробити те, заради чого в Китай взагалі і на Хайнань зокрема прилітають сотні тисяч туристів. Здогадалися? Звичайно, сходити на шопінг! Своїми враженнями від шопінгу на острові я теж поділюся з вами нижче.

Готелі острова Хайнань

На Хайнані побудовано багато готелів різного рівня. Вони розташовані в трьох основних бухтах: Санья Бей (бухта Sanya), Дадунхай (Dadonghai) і Ялунвань (Yalong Bay). І відносно недавно стали виділяти ще одну нову бухту - Хайтао Бей. Про неї я розповім детальніше, тому що інформації про це затоці на сайтах у туроператорів поки замало.

Готелі в бухті Хайтао Бей

За тиждень, проведений на острові, ми побачили багато прекрасних готелів у всіх чотирьох бухтах.

Почали з найдальшої бухти - Хайтанвань (або Хайтао Бей). Вона розташована на схід від центру міста Санья, прямо за добре відомим всім туристам затокою Ялунгбей (Ялунвань), приблизно в годині їзди від аеропорту. Їхати на таксі від неї до центру Санья і бухти Дадунхай - хвилин 40-45, і близько 80 юанів в один кінець.

Хайтао Бей - це нова бухта з багатою тропічною природою, пляжами з чистим білим піском. Тут прозора, блакитна морська вода. Велика частина бухти ще не освоєна, багато готелів знаходяться на стадії будівництва.

Також в стадії будівництва багато об'єктів інфраструктури за межами готелів. Наприклад, ми вже побачили зведений під дах величезний магазин DUTY FREE, де можна буде купити все, що душа забажає. Головне, взяти з собою закордонний паспорт і авіаквиток на виліт. Правда, отримаєте ви все це вже в аеропорту, перед вильотом з Хайнань.

Планується також, що відкриється Олімпійське селище, пристань для яхт, океанаріум та аквапарк. Але все-таки в найближчі сезони я б рекомендувала готелі цієї бухти тільки для клієнтів, що вважає за краще розкішний, але спокійний і відокремлений відпочинок.

Для туристів при виборі готелів цієї бухти буде величезним плюсом те, що всі готелі цієї бухти розташовані на першій береговій лінії. І готелі ці просто шикарні. Мабуть, найкращі, які я бачила в Південно-Східній Азії!

Власне, готелі в Хайтао Бей - в основному, представники світових готельних ланцюжків: SHERATON SANYA HAITANG BAY RESORT 5 *, Kempinski, Hilton, CONRAD SANYA HAITANG BAY 5 *, Sofitel, Fairmont, Grand Hyatt, Shangri-La, Intercontinental and Renaissance.

Кожен з цих готелів має свою родзинку, вражає архітектурними шедеврами і ландшафтним дизайном.

Наприклад, готель Kempinski зустрічає гостей каналом з венеціанськими човнами і двома 2000-річним альтанками. А CONRAD SANYA HAITANG BAY 5 * вражає своєю величезною територій і шикарними віллами.

Також ми подивилися щойно відкритий The Westin 5 *, виконаний в новомодному стилі «еко».

Зацініть цю ванну, розташовану прямо посеред номера. Ніяких шторок, перегородок немає. А навіщо? Нам нема чого приховувати один від одного! )))

І під кінець нашого перебування на Хайнані ми провели 2 ночі в готелі RENAISSANCE SANYA RESORT & SPA 5 *.

Як тільки ми вийшли з автобуса, біля входу в готель нам одягли вінки з живих квітів, а в номері нас чекав величезний піднос з фруктами.

Наш номер був на останньому поверсі, з нього було добре видно всю територію готелю. Вона була чудова: величезні басейни з піщаним пологим входом, високі пальми з натягнутими між ними гамаками, ідеальні газони і клумби ...

Пляж з білим пісочком вабив до себе зручними шезлонгами. Великий SPA-центр, аркада магазинів люксових брендів - все це говорило про те, що ми знаходимося в готелі класу DeLuxe.

У готелі є спеціальний 6-й поверх для VIP гостей - Executive Floor, зі своїм окремим службою ресепшн і рестораном, де можна цілодобово поїсти,

Так вийшло, що в останній вечір нашого перебування в готелі гримів обладнаний фейервер до, явив собою як би фінальний залп нашого перебування на Хайнані.

Загалом, готелі в Хайтао Бей порадують любителів вишуканих інтер'єрів, ландшафтного дизайну і преміального сервісу.

Єдиний мінус - за межами території готелю прогулятися поки особливо ніде. Навколо - тільки будівництва готелів і рисові поля. Але це тільки поки. Планується, що бухта Хайтанвань стане туристичною меккою для відпочинку в стилі LUXURY на острові Хайнань. У найближчі роки в районі бухти Хайтангбей буде побудовано величезну кількість центрів розваг.

Переходимо до наступної бухті.

Готелі бухти Ялонг Бей

Далі, бухта Ялунвань (Yalong Bay), що в перекладі означає «Залив Дракона». Його берегова лінія простягається на 20 км. Південний край затоки являє собою химерне нагромадження диких скель. Раніше, поки не з'явилася бухта Хайтао-бей, дану затоку був самим віддаленим курортною зоною від аеропорту. Трансфер від аеропорту займає близько 1 години, до центру Саньї і Дадунхая поїздка займе 35-40 хвилин.

Серед туристів бухта себе зарекомендувала дуже добре з цілого ряду причин: найчистіше море, відносна близькість до всіх міських розваг і величезний вибір готелів, як дорогих «п'ятірок», так і більш доступних «четвірок».

Єдиний недолік бухти в тому, що тут замало магазинів і харчування в ресторанах досить дороге. Тут ціни вище на фрукти та сувеніри.

Відпочинок в Ялуньване підійде для сімей з дітьми або молодят, а також людей старшого покоління, яким не потрібні клуби і дискотеки. Любителям активного відпочинку тут може здатися нуднувато, так як увечері все вимирає. Місцеві жителі сюди відпочивати не приїжджають - дорого.

Тепер про готелі цієї бухти.

З «четвірок» найбільшою популярністю серед туристів: Cactus Resort 4 *, Resort Golden Palm 4 *, Holiday Inn Resort Yalong Bay Sanya 4 *. Ці готелі цілком відповідають заявленим зіркам. Туристи вибирають їх за гарне співвідношення ціна / якість.

Особливо наші туристи люблять готель CACTUS RESORT SANYA 4 + *. Готель серед мальовничих гір, поруч з озером, в безпосередній близькості від «Ущелини метеликів». Але до власного піщаного пляжу близько 1 кілометра. Втім, на пляж гостей готелю возять електрокари.

Якщо потрібен готель неодмінно на 1 лінії і з власним пляжем - тоді вибирайте «п'ятірки».

Готель Marriott Resort & SPA Sanya 5 *, в якому пройшла наша третя ніч, після новомодних готелів бухти Хайтанвань, і не вразив цей нашої уяви обробкою номера або територією.

Зате порадував виключно різноманітним сніданком і чудовим пляжем, на якому я назбирала багато красивих черепашок.

Потім був MGM Grand Sanya 5 * (четверта ніч), який нагадав мені про однойменному готелі в Лас-Вегасі. Він і тут, на Хайнані, дуже відрізняється від всіх інших готелів по стилю - все в ньому по-американськи масштабно і грандіозно:

У цьому готелі у нас відбулася цікава історія. При заселенні в готель гід нас попередив, що в готелі є свій шикарний нічний клуб. І дійсно, всі інформаційні екрани в готелі періодично крутили кадри з хронікою з готельного клубу. Ми зраділи - нарешті потусим, а то якось все не доходили у нас ноги до нічних клубів на Хайнані.

Вирішили скористатися нагодою. Причепурилися, нафарбувалися і о першій годині ночі висунулися на тусовку. Після деяких зусиль (готель величезний - заблукати можна) знайшли вхід в нічний клуб. Милі китайські дівчата - персонал клубу - мило посміхалися і проводили нас по коридору, стилізованому під печерний лабіринт, вглиб закладу. В якому ні виявилося ні душі, крім нашої рекламної групи!

А де ж ті натовпу китайців, які на сніданку відтісняли мене від тарілок з морепродуктами і влаштовували один одному милі фотосесії на готельному пляжі? Де всі вони? На це питання ми так і не знайшли відповіді. Чи то просто нам не пощастило, чи то у китайців в принципі не прийнято відриватися на відпочинку в нічних клубах.

Але тоді для кого цей величезний танцпол, ці численні кімнати для караоке (які ми встигли помітити, поки йшли по коридору), цей чудовий винний льох і кімната для куріння сигар? Мабуть, все-таки для них, для китайців. Що ж, посміялися ми, значить це ми, великі білі тітки, налякали маленьких китайців, і вони лякливо сиділи в своїх номерах і чекали нашого від'їзду з готелю! ;-)

;-)

Але, до речі кажучи, китайці взагалі-то зовсім не полохливі, а дуже навіть нахабні товариші! Я не раз помічала, що якщо мій шлях і шлях будь-якого китайця перетинається, то він ніколи не поступиться мені дорогу, чи не спробує розійтися зі мною, а просто буде перти, поки я не зверну або не відійду з його маршруту. Мене це навіть стало дратувати, і я вирішила піти на принцип.

Вранці на сніданку, коли я йшла до свого столика з тарілкою, повної фруктів, в одній руці і склянкою кокосового молочка - в інший, через стійки з солодощами виринула молода китаянка і незворушно пішла зустрічним курсом. Я теж не стала міняти маршрут і, коли вона вперлася мені в тарілку, просто зупинилася на місці. Китаянка здивовано підняла очі, секунд здивовано 5 дивилася на мене мовчки, потім все-таки відійшла в сторону і пішла далі. Я святкувала перемогу.

Але щось я відволіклася.

Наша наступна, п'ята, ніч на Хайнані пройшла в готелі St. Regis Sanya Yalong Bay Resort 5 *. Це єдиний готель в Саньє з власним яхт-клубом на території. Він розташований у відокремленому місці, на приватному піщаному пляжі протяжністю в 800 метрів і оточений мангрової гаєм, яка є однією з визначних пам'яток бухти.

Цей готель подарував нам незабутній відпочинок. Один тільки номер 60 квадратних метрів чого вартий!

Один тільки номер 60 квадратних метрів чого вартий

А в душову кабіну можна одночасно помістити з десяток китайців, і вони будуть з комфортом приймати душ:

Ліжка королівського розміру. Кофемашина з набором кави (ми тут же зварили собі по кави). Гардеробна розміром зі спальну кімнату в радянській «хрущовці». Ванна з джакузі біля вікна, з ж / к телевізором. Все управляється з пульта, в тому числі - штори.

Ми сиділи на балконі, в м'яких готельних халатах і тапочках, пили відмінний кави, вприкуску з кокосовими чіпсами, і спостерігали, як західне сонце забарвлює в червоний колір стоять на причалі в марині яхти. Життя вдалось!

А ось з ранку St. Regis нас трохи розчарував. По-перше, щоб потрапити на сніданок, нам довелося відстояти невелику чергу - ресторан не дороблений, посадочні місця на вулиці поки не стали до ладу, тому доводиться чекати, поки звільняться столик.

І той самий «унікальний» 800-Метроу пляж у St. Regis Sanya Yalong Bay Resort 5 * не порадував - його просто не було. Схоже, просто змило недавнім тайфуном, і прибій накочувався на покриті мохом каміння. Засмучені, ми пішли загоряти до басейну. І ось тут нас чекав сюрприз - басейн був з прозорим стінками!

І ось тут нас чекав сюрприз - басейн був з прозорим стінками

І з боку все це виглядало дуже весело - безтурботно пливуть над водою голови і посилено гребущіх під водою тіла!)) Фотографії теж вийшли дуже життєрадісними!

Але Хайнань - це не тільки шикарні дорогі готелі. У сусідніх бухтах цілком реально знайти більш бюджетні варіанти.

Готелі бухти Дадунхай

Залив Dadonghai з перекладу означає Велике Східне Море. Дана бухта вважається найпопулярнішою для відпочинку на Хайнані. Це кілька кілометрів білосніжного піску, блакитне небо, прозора морська вода. Залив Dadonghai користується великою популярністю і у російських туристів. Серед відпочиваючих переважають молодь, сімейні пари, а також самі китайці, які приїжджають на відпочинок на Хайнань з материка.

У бухті Дадунхай туристи знайдуть і скромні 3 *, і цілком прийнятні 4 * - наприклад, South China Hotel 4 * або Pearl River Gagden Hotel 4 * зі своїм Мед.центр внизу, і недорогі 5 *.

Найпопулярніша з «п'ятірок» - INTIME RESORT 5 *. З плюсів готелю: просторі номери, якісне харчування, відмінний сервіс, 2 великих басейни, поруч зупиняється автобус. Єдиний мінуск: до моря йти 5 хвилин. Потрібно перейти дорогу (точніше - перебігти), потім йти вниз по вулиці повз магазинчиків, сувенірних крамничок, лотків з фруктами, кафешок і центрів медицини.

Нехай вас не бентежить назва готелю - послуги інтимного характеру тут ніхто вам не запропонувати. Хоча, якщо хочеться саме романтичних пригод, можна відправитися на прогулянку по околицях ввечері.

Відпочинок в бухті Дадунхай рекомендований любителям веселих і галасливих компаній. Розважальні заклади відкриті тут цілодобово. Уздовж прибережної смуги розташовані безліч ресторанів, барів і нічних клубів, і тут буде цікаво погуляти і посидіти ввечері всім туристам.

Пляж бухти Дадунхай - це 3 кілометри білого піску. Проте вдень пляж забитий до межі - в першу чергу самими китайцями. Парасольок на ньому майже немає, а лежаки видаються напрокат. Вода - цілком чиста, по крайней мере, я не помітила в ній плаває сміття.

Пляж в Дадунхай жвавий і галасливий, по ньому ходять торговці перлами, сувенірами і фруктами, гуляють і відпочивають натовпу галасливих китайців, які люблять голосно розмовляти, будувати замки з піску і фотографуватися. Чимось цей пляж віддалено нагадав мені центральний пляж в Паттайя.

У 300 м на схід від пляжу розташований Прибережний парк, в центрі якого височіє пагорб. Звідти відкривається прекрасний вид на весь пляж.

У Дадунхай велика кількість медичних центрів, буквально на кожному кроці. Пропонують зробити масаж, голковколювання, діагностику.

Детальніше про клініки на Хайнані я розповідаю ось в цій статті: Що варто зробити на острові Хайнань: купатися і лікуватися

Бухта Санья Бей

Залив Sanya Bay має довгий піщаний пляж. Він проходить поблизу аеропорту (а тому трансфер до готелів займає 20 хвилин), а також до зоопарку, парку «Край Світу» та Центру буддизму «Наньшань», уздовж житлових будинків і готелів, закінчуючись близько штучного острова Фенікс.

Відпочивають в цій бухті в основному самі китайці і літні європейці, російських туристів небагато.

Пляж піщаний, вхід в море теж. Через те, що пісок в Санья темніше і дрібніше, ніж в інших бухтах, і дно досить пологе, то вода в цій ній здається мутніше, ніж в інших бухтах. Сама берегова смуга дуже широка. На ній достатньо місця і для любителів покатушек на всяких пляжних байках, і для бажаючих пройтися уздовж моря на заході.

До плюсів цієї бухти можна віднести великий вибір готелів на будь-який смак: від економічних варіантів (WANBO CLUB 3 + *, YELAN BAY RESORT 3 + *, YINYUN SEA VIEW RESORT 3 *) до хороших готелів категорії 4-5 *, призначених для відпочинку з дітьми з великою зеленою територією, хорошим харчуванням і обслуговуванням.

Для сімейного і тихого спокійного відпочинку рекомендую готелі:

GRAND SOLUXE HOTEL & RESORT SANYA 5 *,

HOLIDAY INN SANYA BAY 4 + *,

OCEAN SONIC RESORT 5 *,

DAYS HOTEL & SUITES SANYA RESORT 5 *,

PULLMAN OCEAN VIEW SANYA BAY RESORT & SPA 5 *,

PALM BEACH RESORT & SPA 4 * і

HOWARD JOHNSON RESORT SANYA BAY 5 *.

Всі готелі в цій бухті розташовані через дорогу від пляжів. Але в цьому немає нічого страшного і небезпечного, тому що у будь-якого готелю є наземний пішохідний перехід, і ви спокійно зможете перейти дорогу. У деяких готелях є підземний перехід, наприклад, в готелі Pullman.

Резюмуючи враження про готелі Хайнань, можу відзначити наступні моменти:

• 90% контингенту в готелях - самі китайці (так, вони небідна нація, як виявилося);
  • у всіх готелях в номері ви знайдете халати, тапочки, набір для приготування чаю / кави, фен, прасувальну дошку і праска;
  • у ванній будуть все ванні приналежності (шампуні / кондиціонери, зубні щітки + паста, гребінці, пилочки тощо.)
  • в готелях 5 *, крім білих кімнатних тапочок, будуть ще і пляжні сланці і сумочки; пляжні рушники також будуть.
  • харчування в готелях, навіть найпростіших, буде дуже пристойним, голодними зі сніданку / вечері точно не підете.

Загалом, якщо ви втомилися від «засмальцьовані» тайських готелів, але поки не тягнете по бюджету відпочинок на Мальдівах, то придивіться до Хайнаню. Впевнена, не пошкодуєте.

Підібрати недорогі тури на Хайнань

Шопінг на Хайнані

Торгівля на острові Хайнань представлена ​​у всій своїй різноманітті: універмаги, супермаркети, магазинчики, приватні крамниці, ринки шопінг-центри, як великі, так і зовсім невеликі.

Але якщо ви хочете закупитися за хорошими цінами, потрібно вирушати на шопінг в ті місця, де отоваріваюстя самі місцеві жителі. Тому що в магазинах для туристів ціни будуть розраховані на «багатих білих буратіно».

Тому ми з самого першого дня на Хайнані стали активно цікавитися - де знайти такі магазини, щоб ціни були як на Аліекспрессе?

Спочатку нам порадили з'їздити на пішохідну вулицю в Саньє. Ми так і зробили. Доїхали до неї на таксі - орієнтиром служить ресторан МакДональдс (заодно і перекусили по-швидкому: кока-кола коштує 9 юанів, нагетси - 12 юанів). Вглиб від нього йдуть криті торгові ряди.

Але, якщо чесно, купувати там що-небудь сенсу немає: асортимент своєрідний, а ціни досить високі, розраховані на туристів. Треба наполегливо торгуватися. Тоді є шанс купити товар за його реальної вартості. якість буде цілком пристойне

Краще піти вниз від цього самого МакДональдса по звичайнісінькою, що не пішохідної, вулиці, яка також рясніє вивісками різних магазинів і ресторанів. Там і ціни цілком помірні, і асортимент цікавіше. До речі, і в магазинах цих повно місцевих. А це вже запорука нормального шопінгу.

А звернувши з цієї вулиці в якийсь провулок, ми і зовсім потрапили на місцевий китайський ринок. Опинившись у величезному натовпі, напирає і голосячи з усіх боків, єдиними білими людьми, спочатку запанікували, але потім зрозуміли - ось він, справжній Хайнань! І були винагороджені, накупивши незвичайних сувенірів всього по 10-15 юанів!

Ще нам порекомендували відвідати два торгові центри - «ЛІТО» і «ЗИМА». Вони стоять в 50 метрах один від одного. В одному все дуже дорого, в іншому - все дешево. Тут же знаходиться і невеликий фруктовий ринок. Все орієнтовано на нашого, російськомовного туриста. Вивіски і меню російською мовою, російськомовний персонал, асортимент товарів тощо. Тут ми і накупили собі найніжніші ковдри та постільну білизну з китайського шовку, і китайського чаю, і парасольок, і сумок, і рукавичок, і одягу ...

Що привезти з Хайнань

Взагалі, коли ви вперше потрапите на торгову вулицю в Саньє, очі у вас розбіжаться від достатку. І в цей момент добре б мати під рукою список того, що ви дійсно хотіли купити. Інакше легко можна піддатися загальному гарячкового шопінгу.

Ось список того, що на мій погляд дійсно варто прикупити на Хайнані:

• Чай. Варто дорожче, ніж в Індії. Але і упаковка, і сам чай - гідної якості. Так що для подарунка коханій тещі або шефу - саме те.
  • Лікувальні настоянки та мазі. Цього добра тут так само багато, як в Таїланді і у В'єтнамі.
  • Перли і вироби з нього. А ось це реально крутий подарунок для себе, коханої. Особисто я не любителька перлів (завжди вважала, що прикраси з нього додають віку), але мені дуже сподобалися і сережки, і підвіски з цим каменем в одному місцевому магазині. Дизайн виробів дуже гідний, а ціни дуже привабливі.
  • Для друзів / колег можна привезти на сувеніри: статуетки божків, кішку з махати лапкою, жабу з монеткою в роті
  • Одяг. Є реально дуже хороші речі за розумні гроші.
  • Натуральна косметика (дуууже рекомендую!)
  • шовкові вироби
  • електроніка

І головне - не забудьте купити ще одну валізу, щоб все накупленное на Хайнані упакувати і відвезти додому.

Багатьох цікавить питання - а як же горезвісне «китайське» якість? Відповім так: ні про одну свою покупку на Хайнані (і в цілому в Китаї) я не пошкодувала. Пошкодувала тільки, що не взяла грошей побільше ;-))

В цілому, вийшов дуже гідний шопінг. А якщо у вас є комерційна жилка, то при бажанні, мені здається, можна навіть окупити цю поїздку, продавши потім речі в Росії. Хоча саме для шоп-турів і в континентальному Китаї міст більш ніж достатньо.

Відповім на ваші питання в коментарях.

До зустрічі на блозі!

Якщо мене запитати - де найшикарніші і найбільші готелі?
Здогадалися?
А навіщо?
Де всі вони?
Багатьох цікавить питання - а як же горезвісне «китайське» якість?
#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.