Навигация

6. Лептокарія
  7. В гостях добре а вдома краще

зміст:

Після народження молодшої дочки Єлизавети 27 лютого шалена думка "а не махнути нам на Егейське море влітку" виникла досить несподівано в моїй декретній голові і негайно акуратно була озвучена чоловікові ... Ще більш несподіваним було його схвалення і готовність відправитися в Грецію з двома дітьми , наймолодшій з яких на той момент не було і 3 місяців. Згадуючи, який чудовий час було з Діаною у віці 4-5 місяців, я була просто впевнена в тому, що вік Лізи буде найкращим для відпочинку. А поки вона повністю на грудному вигодовуванні, турбуватися про її харчуванні не доведеться.

Підготовка до відпочинку

Буквально на наступний же день я зайнялася пошуком - що, куди, за скільки. Відпочинок з дітьми, хороший пляж, все включено, дитяче дозвілля, виліт з Мінська, вартість - це була лише частина критеріїв, які я озвучила агенту. Раннє бронювання турів в Грецію закінчувалося, але ми вирішили не поспішати і чекати НАШ тур. І він з'явився. Спокійний готель 4 зірки на березі моря біля підніжжя гори Олімп, харчування "все включено", авіа з Мінська, 11 ночей. Індекс 8,3 на букінгу з натовпом позитивних відгуків були вирішальними в моєму виборі. Чоловікові було достатньо фрази "біля підніжжя гори Олімп" і відносно невисокій вартості. Наш відпочинок 2013 був спланований і оплачений, залишалося тільки чекати дня X.

У міру наближення дня вильоту Єлизавета ставала все більш ручний і примхливої, все йшло зовсім не за планом. Я шкодувала, що взагалі кудись сіпнулася в цьому році, але відступати - не в моїх принципах. Морально готувалася до гіршого, а глибоко в душі сподівалася, що зміна обстановки вплине на малявку, і я зможу трохи відпочити. Приємним сюрпризом виявився мультишенген, який відкрили всім чотирьом на півроку (так-так, мій мозок тут же почав генерувати варіанти відвідування Євросоюзу). Неприємним сюрпризом виявилося час вильоту, зміщене на 2 години з вини "Бєлавіа".

Неприємним сюрпризом виявилося час вильоту, зміщене на 2 години з вини Бєлавіа

Шлях до Греції

25 липня, день вильоту, 17-00. Реєстрацію затримують. Проходить 15 хвилин, 30 хвилин, 45 хвилин, 1 година ... Виліт перенесений з технічних причин на 19-40. Нарешті оголошують початок реєстрації. Незвично швидко ми проходимо всі процедури і до 19-00 вже сидимо в залі очікування в зоні duty free.

19-40 - злітаємо. Всі отримали по карамельці, Ліза, відповідно, груди. Літак напівпорожній, тому весь політ (2,5 години) ми сміливо гуляли по порожній частині борту і радували стюардес.

Трансфер з аеропорту Салоніки в готель "Посейдон Палас" зайняв не більше 1,5 годин (відстань 100 км). Діти спали, тому вихід з автобуса був бурхливим, довелося всіх розбудити. Майже опівночі, але в готелі нас зустріла представник "Музенідіс", а в ресторані чекав солідний вечерю. Їсти зовсім не хотілося, але було приємно. Через півгодини ми вже тупотіли в свій номер метрах в 100 від основного корпусу. Номер виявився маленьким, але затишним. Нас чекали два ліжка, складені разом, Діану - окрема ліжечко, а Єлизавету - манеж.

Розклад дня

Вранці Ліза прокинулася, як зазвичай, в 7-30, незважаючи на важкий переїзд напередодні. Власне кажучи, в цей час вона і прокидалася весь відпочинок, так що на сніданок до 8-00 ми завжди приходили як по будильнику. Сніданки і вечері проходили в ресторані готелю. Сніданок був стандартний шведський стіл з приблизно однаковим набором продуктів кожен день - яйця (варені, смажені, яєчня), млинці, грінки / пончики / сирні запіканки, йогурт абрикосовий, сметана, мюслі, сири, ковбаси, тости, смачне вершкове масло, всілякі булочки, печиво, круасани, варення, нутелла, мед, сухофрукти і фрукти. З напоїв - кава декількох видів, гарячий шоколад, чай, напої газовані, соки.

Море дійсно знаходилося близько до готелю - від нашого номера ми тупотіли 5 хвилин (близько 200 метрів), займали 2 лежака з парасолькою і йшли купатися. Єлизавета йшла в свій перший сон в 9-00 - 9-30, і можна було вдосталь наплаватися. Рівно через 40 хвилин Ліза прокидалася, і ми з нею ходили по морю (я прикривала її від сонця собою), сиділи на понтоні, гойдаючись на хвилях, супроводжували Діану на дитячий майданчик (через доріжку від пляжу), ходили в бар за напоями. Єлизавета своїм виглядом (голишок в яскраво-рожевою панамці) викликала стільки посмішок і позитиву навколо, що тягати її на руках було справжнім задоволенням. Рівненько через 2 години після пробудження дитина укладався на другий сон (12-00 - 12-30), і я могла позасмагати або поплюхаться з Діаною в море, після чого ми йшли обідати.

Обід проходив в таверні з 12-00 до 14-00. Вибір страв був величезний, і греки разюче смачно готували практично всі (привіт туркам і єгиптянам з їх великою різноманітністю, але відсутністю дійсно смачних страв). Перші дні я не могла підняти тарілку - так хотілося все спробувати. Пізніше ми з чоловіком визначилися в перевагах і їли вже тільки те, що подобалося. Чого не скажеш про Діану. Все, що вона могла їсти - це макарони з сиром, картоплю фрі і кавуни. Ну, і солодощі, звичайно. Дуже нам сподобалися з чоловіком супи, вершковий соус для макаронів з шинкою і грибами (я поливала їм все, що можна, а під кінець уже просто їла ложками).

Після такого ситного обіду ми йшли в номер спати. Чоловік і Діана спали 1-1,5 години, а ми з Єлизаветою повзали, грали і розмовляли.

Потім в 14-30 - 15-00 Лизка йшла в свій третій сон, я її завантажувала в коляску і везла на пляж. Це були святі 30 хвилин на позасмагати. Чоловік з Діаною приєднувалися до нас, на пляжі ми тусувалися до 16-30 - 17-00, після чого йшли в басейн. Біля басейну я пила чай з випічкою (її якраз приносили) і в 17-10 - 17-30 укладивла Лізу на четвертий сон. Цей сон ми з чоловіком проводили в басейні за грою в м'яч. Діана плюхалися десь поруч безвилазно. У 18-00 - 18-30 ми йшли додому приймати водні процедури, мазати кремом після засмаги і порівнювати, хто як засмаг.

Ще до поїздки я багато читала про те, як на відпочинку купають найменших. Хтось брав з собою ванночку, хтось - надувний маленький басейн. Ми з Лізою милися під душем. Дитина отримував таке задоволення від цього способу купання (сидиш у мами на ручках, тепла водичка на тебе ллється), що навіть після прибуття додому ми продовжуємо такі "купання".

З собою ми привезли купу нарядів, тому щовечора "вигулювали" наші сукні. Вечеря була, напевно, найрізноманітніший за кількістю страв, ми наїдалися досхочу і тупотіли на дитячий майданчик. До 20-30 заходили подивитися на дитячу анімацію, що проходить на німецькій мові, нічого не розуміли, укладали Лізу спати на нічний сон і йшли на чаювання назад в ресторан.

Чаювання ... Це було прекрасне завершення дня, коли ми заварювали собі м'ятного або ромашкового чайку і куштували ласощі, які кожен день були різні. Після прийому страшної дози калорій ми йшли в бар біля пляжу спробувати коктейль (я), випити бренді з колою (чоловік) або яблучного соку (Діана), поки Лизка спала. У 21-45 починалася жива музика, Ліза прокидалася, і ми з нею уколихівалісь в танці під музику. У 22-00 - 22-30 ми вже спали в номері.

У 22-00 - 22-30 ми вже спали в номері

грецьке весілля

На другий день перебування в Греції ми стали свідками масштабної підготовки до якоїсь події, як виявилося - до грецької весіллі. Готель розташований на березі моря, тому кожні вихідні тут святкують весілля. Це весілля було не просто масштабної, вона була грандіозною в розумінні середньостатистичного білоруса. Число гостей було не менше 500 осіб, білосніжні столи і стільці з такою ж бездоганною білої сервіровкою, натовпу бігають офіціантів ...

У 21-00 стали збиратися гості. Що вразило - більшість гостей були одягнені абсолютно не святково в нашому розумінні - не було цих вигадливих зачісок і укладок, вечірніх суконь, краваток і костюмів. Зате було багато дітей - діти йшли самі, дітей везли в колясках сплячими, навіть немовлят везли в колисках, і це майже в 22-00 вечора.

Діана втомилася і канючив, Лизка спала у мене в рюкзаку - довелося нам іти в номер спати, не дочекавшись нареченої. Чоловік залишився вартувати далі. Наречена з нареченим прибутку в 22-45, коли банкет був у розпалі. Вони пройшли по червоній килимовій доріжці, їм салютували феєрверк, і практично відразу ж вони станцювали свій перший танець. Після цього гості танцювали сіртакі.

Олімп - Діон - Віргінія

На цю екскурсію ми поїхали всією родиною: дуже вже хотілося мені поставити галку "я була на горі Олімп" і подивитися на розкопки стародавнього грецького міста. Поснідавши і отримавши сухпайком, ми завантажилися в автобус в 8-00. До Олімпу доїхали швидко (всього 16 км), а ось піднімалися по серпантину на висоту 1000 м на оглядовий майданчик довго ... Або я просто володар слабкого вестибулярного апарату, тому ця круговерть для мене - катування? На оглядовому майданчику нам показали головну вершину, яку все і називають Олімпом, і там же на місці гід потроїв спектакль за мотивами грецької міфології з головними героями з нашої групи туристів.

Поставивши жирну галочку на Олімпі, але зовсім не надихнувшись, ми вирушили далі - в давньогрецьке місто Діон, де, судячи з рекламних брошурки і словами дівчаток з "Музенідіс", повинно було бути суперкласні - справжній розкопаний місто. Або я намалювала у своїй уяві щось нереально класне, або розкопаний місто - це не дуже цікаво. Діон мене не вразив, зовсім, не вразив він і чоловіка, який практично весь час тягав Діану на шиї.

Пораділа тільки Ліза, яка всю екскурсію проспала в рюкзаку. До слова, кожен з нашої групи, хто проходив повз мене зі сплячим в рюкзаку дитиною, вважав своїм обов'язком поспівчувати дитинці, який так втомився, так втомився, що спить "бе-е-едненькій". Ось Мамашка не сиділося у моря, потягла дитини на екскурсію.

Ось в Віргінія нас чекало справжнє диво - справжні розкопані гробниці. Як ми з чоловіком не очікували такого, так ми і були вражені до глибини душі. Прикро, що в цьому підземеллі не можна було фотографувати і знімати, вся краса залишиться тільки в нашій пам'яті. Ось під цим горбком знаходяться розкопані гробниці македонського царя Філіппа II - батька Олександра Македонського, його коханки або дружини і сина Олександра (сам Македонський похований в іншому місці) - все в тому вигляді, в якому їх розкопали. Там же під склом посуд, зброю, зброю, прикраси, наряди і все, що знайшли в гробницях. Приголомшливе видовище - це золота урна-саркофаг з царськими останками і похоронні вінки з золота, найтонша ручна робота - кілька сотень дубових листочків і жолудів.

Лептокарія

Лептокарія - це найближчий населений пункт, село в 6 км від готелю. Безкоштовні маршрутки ходять щодня вранці і тільки в одну сторону, добиратися назад - тільки на таксі або пішки. Заздалегідь ми записалися на маршрутку (бажаючих багато, тому запис обов'язковий). Маршрутка прибула, люди з готелю швиденько забігли і зайняли практично всі місця. Ми навіть не зрозуміли - де наші записані 3 місця? Російський народ навіть в Греції поводиться по-російськи.

Прибувши на центральну площу села, ми вирушили на місцевий риночек. Ах, які персики там були, кавуни, виноград, сливи, нектарини ... А ціни? 1-1,5 євро практично за все. Дорого коштували огірки (це і зрозуміло, вологу люблять вони). Ми купили трохи фруктів і вирушили за цільовою покупкою - підгузками Лізі. Знайшли подобу супермаркету, підгузники виявилися такими ж дорогими, як і у нас в Мінську. Таксі назад ми знайшли на тій же центральній площі, цінник стандартний - 1 євро за 1 км. У 12 ми були вже в готелі.

У 12 ми були вже в готелі

До змісту

В гостях добре а вдома краще

Життя на море протікала розмірено і неквапливо, я готова була так жити вічно. Через тиждень чоловік вже дозрів їхати додому, Діана стала теж все частіше проситися назад, тільки мене і Лізу влаштовувало все. Але, як завжди, акліматизація не оминула мене стороною - ось не можна мені відпочивати більше тижня ніде, рівно через тиждень щось та вилізе. 2003 - ларингіт і втрата голосу, Крим 2006 - загострення гастриту, Египет 2009 - отруєння, Чорногорія 2011 - травма, Європа 2012 Наша - токсикоз, 2013 - лактостаз ...

Накрило мене в ніч, коли чоловік поїхав до Афін. Мені було холодно, мене ковбасило, сни переплуталися з реальністю, я не могла зрозуміти, де я. Вранці прокинулася під натовпом ковдр і з болючими ущільненнями в лівих грудей. Треба було якось дожити до вечора з двома дітьми. Весь день температура трималася, апетиту не було, голова розколювалася, Лизка не хотіла особливо розсмоктувати ... Я не могла ні купатися, ні загоряти. Сходити в туалет з двома дітьми - завдання дуже складна ( як я примудрялася тримати Лізу однією рукою, а іншою 18-кілограмову Ді над унітазом?).

До вечора приїхав рятівний тато, мені вже стало краще, але цей день відпочинку можна було сміливо викреслити. Що залишився день я не купалася, Ліза розсмоктуються ущільнення, я робила масаж гарячим рушником і зціджувати. Остаточно все розсмокталося вже вдома через 2 дня.

Виїзд з готелю був раннім - в 5 ранку. В 4-30 нас чекав непоганий сніданок. Обидві донечки прокинулися і виглядали свіжо і весело. В автобусі вони благополучно заснули до самих Салонік, а ми милувалися в віконце на світанок.

Сумно було їхати, мені відпочинок дуже сподобався. Двоє дітей - це, звичайно, не безжурний відпочинок, але відпочинок (чоловік, який не звик цілий день проводити з дітьми, напевно, напружувався). До слова, напряжно нам було з Діаною, яка не слухалася, з води відмовлялася вилазити, тікала і один раз загубилася, коверзувала в їжі і в цілому була скандальною 3-річною дитиною, який ще до того ж нив, що хоче додому. З 5-місячної Єлизаветою було не складно, вона була повністю на ГВ, спала, їла, грала, висіла на руках, купалася, сиділа в рюкзаку - вела свій звичайний спосіб життя. Тому якщо ви хочете, але не наважуєтеся відправитися на відпочинок з немовлям - вирішуйте! Це не страшно, не складно і навіть легше, ніж ви думаєте.

Коментувати можут "Відпочинок з дітьми в Греції - біля підніжжя гори Олімп на Егейському морі"

Ми навіть не зрозуміли - де наші записані 3 місця?
А ціни?
? як я примудрялася тримати Лізу однією рукою, а іншою 18-кілограмову Ді над унітазом?
#
Пользовательское соглашение | Для правообладателей www.ruqmida.ge24d33aa Copyright © 2016 Все права защищены.